fredag

den efterlängtade fredagen är äntligen här. idag ska vi rocka röv och röja järnet. jag längtar tills ikväll när vi är klara med alla förberedelser och bara kan sätta oss ner och ha trevligt. det värsta med att vara värdinna är att man måste fixa allting.. suck.

men jävlar vad jag är på g idag. tio i sex varjag pigg som en mört och låg och stirrad epå martin tills han vaknade. vi kunde ligga kvar i sängen tjugo minuter innan min klocka ens började ringa. jag börjar undra vad som har hänt med mig. haha.

DN lovade moln igår, det var helt klar himmel hela dagen och idag har dem lovat moln hela dagen och regn ikväll. men när jag ser ut genom fönstret så är det strålande sol. väderprognosen my ass.



morgonens låt med chords och rantoboko.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0