fredag den 13:e

om tjugo minuter var det tolvtimmar sen jag gick hemifrån och jag är helt jävla död!
först skola hela dan, sen in till stan för att köra black jack i två timmar, sen träffade vi mickis och pernilla och så gick vi runt i stan med dem en stund. sen gick jag och ida ner till kungshallen och tröck i oss middag, jag har typ aldrig varit så här mätt förut..
och ändå var jag på väg in i köket för att kolla om det fanns något att äta på i kylen.. ibland asså.

jag hann möta martin i portdörren och få en puss innan han skyndade iväg till bilen för att åka till ingarö och träna fotboll till klockan nio ikväll. jag fick i uppdrag att komma på en bra film som vi ska se när han kommer hem.
han har tjatat om att få se stepbrothers i över en månad nu, så den får det bli :).

för övrigt så överlevde jag andra fredag den 13:e i rad detta år, hur bra somhelst. men för säkerhetsskull så tog jag med mig kameran för att dokumentera dagen, bara ifall att jag skulle råka illa ut eller dö.. så jag lägger upp lite bilder.





dagen började hemma och jag var het överlycklig över att det var sol så jag kunde ha mina cooola brillor ! :D




vi hade naturkunskap och fick lära oss om hjärnan, jag var as grym och lärde mig massa ord.
fråga inte varför men det var en labb vi gjorde.




ida diggade inte skolans mat idag...



så hon drack mjölk istället, något som jag inte riktigt vet vad elin tyckte om på den här bilden..




på luchrasten var någon dum nog att ge mig en ballong.. dagen misstag.




sen ÄNTLIGEN slutade skolan och jag och ida åkte in till stan för att lira black jack.



nej hörrni, nu ska jag krypa ner i soffan.

//carro

Kommentarer
Postat av: emma

haha vänta bara, det kommer en till fredag den 13 ;) dock i november ;P

2009-03-13 @ 21:15:28
URL: http://fuckingemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0