fly away

ännu en dag hemma i soffan.. fast idag känns allting mycket bättre. jag kan sitta ner i mer än fem minuter utan att behöva springa iväg och kissa. alltid något.

i eftermiddag måste jag, trots mitt tillstånd, pallra mig ner till stallet för att göra kvällens sysslor.
ska bli skönt att få röra lite på sig. sen hoppas jag på att kunna köra ki box på onsdag också.

imorgon har jag ingen tid att sitta hemma i soffan och dega. nationella provet i svenska går av stapeln vid halv nio och vi ska skriva till klockan två tror jag. så fem och en halvtimme, sitta helt still och koncentrera sig. kul. jätte kul.
usch och fy. får ta och hoppas på att det går bra. men med tanke på att jag inte ens lästa alla texter i häftet vi fick, så känner jag mig lite körd. får se till att vara i skolan tidigare så man hinner kolla igenom ett par stycken iallafall.

nej, ingen fantasi idag. all min kreativitet använde jag igår för att slippa tänka på smärtan.
nu ska jag kolla sista avsnittet la ink som jag har. buhuu..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0