en bra dag

sista dagen innan helg! yes, ni läste rätt, imorgon är det studiedag. vilket underbsart påhitt det är egentligen.
dagen till ära lyser även solen och jag var pigg som en mört när jag vaknade vid kvart i sju.. eller rättare sagt sen martin väckte mig vid kvart i sju fast jag inte hade behövt gå upp förns nu typ. men nu har jag redan ätit frukost och har börjat fundera på att klä på mig..

det bli ingen ridning för min del idag heller. när jag kommer hem från skolan ska jag tvätta och fixa innan jag, ida och martin ska ner till gymmet och träääna. sen har vi ju det där jävla engelska provet i eftermiddag..

men det orkar jag inte bekymmra mig om nu, för idag ska bli en bra dag!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0