den tjugosjätte mars.

pust, äntligen sitter jag ner utan att ha fyrtioelva grejer i händerna.
idag har varit en fixar dag med stort F. det har handlats, flyttats grejer till förråd, lämnat saker till vänner, bakats och fixats. jag och martin har gjort varsin grym insats idag och jag är nöjd med oss båda och våran cheescake och kladdkaka. underbart va!?

sen sp har det ju varit grymt väder hela dagen också. så på lunchrasten gick jag, ida och elin till forum, kollade lite och satte oss sen på en bänk i 45 minuter och solade. hur skönt som helst! könns nästan som om man har fåt tlite färg på kinderna. fast det vore väl vara att hoppas på för mycket.

imorgon är det fredag och äntligen är mitt kalas här. jag och mamma och morfar var idag och inhandlade allt som kan tänkas behövas till ett riktigt brakkalas med alla mina bästa vänner. sen ska vi ut och partaja! fan vad jag längtar tills imorgon!

och nu ska jag sätta mig i soffan en stund.



älskar att när det är sol, för då får jag ha mina megaballa brillor!


elin och ida köpte smootihes på naked juicebar, själv får jag inte dricka dom :(



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0