before tomorrow comes

freeeeedag! :D
det är lika kul att vakna varje fredag, man blir glad bara av tanken på att det om några timmar är helg, helt underbart.
efter skolan ska jag och ida in till stan och köra black jack ett tag och efter det ska vi äta middag ute någonstans, vart har vi väl inte riktgt spikat ännu, men något riktigt gott får det bli, eftersom man inte är ute och äter så ofta längre.

i skolan ska vi redovisa filmaffischen på fotolektionen, öva inför nationella proven på svenskan, jag kommer nog att få börja på min te kanna i formen och naturkunskapen har jag ingenaning.

sen har jag två saker spikad inför framtiden, för det första har vi bokat biljetter till gotland i påsk, och sen så kom peaceandlove biljetterna hem igår :D !!!!



visby i höstat, hoppas det är lika vackert på våren :)



JAAAAAAAA! nu börjar det bli verkligehet :D


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0