700 slag

jag är förbannad. jag är förbannad på att vissa människor inte kan låte bli andra människors saker.. igår fick martin reda på att hans bil, som hans pappa hade förtillfället, har blivit stulen. polisen hade ringt till hans pappa och sagt att den stod i henriksdal med krossad fönsterruta. martin och co åkte dit igår och så att dem snott bilstereon och baslådan. idioterna till tjuvar stal bilen för att kunna ta stereon som ibte var värd mer än 500 spänn.. lyckad kupp.

iallafall så har det här gjort att martin inte kommer att vara hemma på hela dagen idag heller.. och jag åker in och lirar black jack vid halv två tiden. kul.

appropå blacka jacken så fick jag testa att deala på riktigt igår! när det var folk som ville spela med pengar och som vi inte kände. min puls låg på typ 700 slag i minuten, jag kallsvettades och skakade nästan. shit vilken press.. det där kommer ta ett tag att vänja sig vid tror jag.. precis när man tyckte att man fått in klämmen på allt så avancerar man en nivå och inser att man är tillbaka på ruta ett igen.
men va fan, jag SKA bli grym på det där.

efter black jacken gick jag och ida och hämtade ut våra biobiljetter, åt två cheesburgare på mcdonalds, köpte popcorn, stod i toalett kön och gick tillslut in och satte oss i salongen och såg män som hatar kvinnor. visst visst hade jag hört att den skulle vara så jäääävla grym och bla bla bla. men jag brukar inte gilla sånna här filmer. men den här.. HUR GRYM SOM HELST! noomi rapace är hur jävla ball som helst. jag och ida kom fram till att vi vill vara som henne.. jaa, ha tatueringar, stentuff attityd och köra motorcykel.
nej, den här filmen tycker jag alla ska se. även om det var vissa partier i den som var riktigt jobbiga att se..

när jag väl var hemma sen vid nio tiden satt martin i soffan och tittade på tv. vi såg hundtricket på ettan innan vi gick och la oss vid kvart i tolv. jag kunde inte somna förens vid två tiden och vaknade efter det en gång i timmen. ingen höjdar sömn inatt med andra ord!
jaja, nu ska jag kolla la ink och teckna lite.. det kliar i fingrarna.



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0