1 mars!

första mars! hur nice är inte det!!!! och vilket jävla vår väder. strålande sol som verkligen värmer. synd att det är minusgrader och snö bara.. och att jag glömde kameran hemma bara för att det var så fint väder.. suck.

men jag och emma har iallafall vart ute på hivön och ridit lite. det gick sådär till att börja med, men efter en stund hoppade jag av och longerade hästen istället, mycket bekvmare så :P.

nu sitter martin och kollar på fotboll, och sen ska han iväg och spela fotboll, never ending story! så jag ska försöka få iväg mickis på en promenix när han har dragit, är inte så sugen på att gå ner till gymmet själv idag.

menmen.
nu ska jag spela sims :)



//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0