vardagsbetraktelser

när jag gick till gymmet imorse gick jag om två dagmammor och deras dagbarn. den ena dagmamman gick med en barnvagn men en liten unge i, två barn på varje sida om vagnen och en hund i koppel. och så har hon en ciggarett i handen och går och röker samtidigt som barnen är i precis bredvid henne..
om jag hade barn hos dagmamma så skulle jag aldrig acceptera något sånt. aldrig aldrig aldrig. fruktansvärt respektlöst och ohälsosamt för barnen. jag var så nära på att fråga om hon var dum i huvudet.

visst kan hon röka, det är ju inget som någon annan ska lägga sig i. men jag tycker verkligen inte att hon har rätt att göra det så barnen andas in den farliga röken, absolut inte när det är någon annans barn heller..
usch vad irriterad jag blir.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0