uttråkad

saker man kan göra när man har riktigt tråkig

  • konstatera det uppenbara. ex. fan vad kort du är, din tröja är jätte gul, du är smällfet mm.
  • ta alltid tre stycken välkomstdrinkar när du är på fest.
  • rivstarta alltid på grusvägar.
  • gör skuggfigurer på tjejer som solar topless.
  • ta i så mycket du bara kan när du rapar och gör uttryck med ansiktet så att det ser ut som om du ska spy.
  • skratta i helt fel läge när du är på bio och var sen tyst när alla andra skrattar.
  • börja röka!
  • ring någon mitt i natten och fråga om du stör.

haha, det är kul att vara hos mamma när hon går runt och snackar i telefonen 90% av tiden och jag får sitta själv framför datan och vänta tills hon är klar. grejen är den att jag ska gå till bussen om en kvart.. så det blev inte så mycket umgås idag inte. jag hade egentligen lika gärna kunnat vara hemma. men vad gör man inte för laget liksom!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0