söndag

det blidde ingen fika igår. istället så låg jag med kramper i hela magen och kved halva dagen. när jag hade ett uppehåll i smärtorna cyklade jag ner till gymmet och tränade bröst och triceps. dum ide! när jag kom hem vart magontet dubbelt upp och jag vart helt svag i hela kroppen. kom knappt upp urt soffan..

men sen kom martin hem och vi satte oss ner och körde maxiyatsy ett tag innan vi gjorde oss iordning och cyklade hem till martins kompis micke och grillade. trevlig kväll med roligt folk. dock avslutades den ganska tidigt och vi vandrade hem i regnet.

just nu försöker jag få tag på emma som verkar ha gått under jord och dött eller någonting, för info om ´hur det blir med stallet idag.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0