slut på fred och kärlek

nuuu är jag tillbaka.. eller jag, vi var hemma redan vid elva imorse. martin tog chansen att trycka plattan i mattan när alla tre brudarna i bilen kalassov hela vägen hem. så från borlänge och hem tog det lite mer än två timmar ungefär. det är en bra tid!

fan vad galet vi har haft det! och det var väldigt mycket blandade känslor när vi åkte hem idag. fine vi fick ¨åka hem och ha diverse bekvämligheter, som toalett och tvål.. men man hade verkligen kommit in i festivalmodet och börjat acceptera att alla luktade ostbågar och hade skamrand under naglarna. men jag är nöjd jag. för jag har fått se mina gudar live.. och dem var precis så coola som jag trodde. om inte coolare!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0