skolavslutning


bild:mitt "piece of art" från skolan. som jag inte fick ta med hem innan sommarn..

här sitter jag och nostalgitrippar lite på gamla facebookbilder i min ensamhet..
idag har jag hunnit med mycket. jag var full innan klockan halv tolv hade skolavslutning och åkte hem i regn. någonstans i mitten där slutade jag vara full.. sen har jag städat hela lägenheten, tittat på film, ätit middag och jaa, nostalgitrippat på facebook.

ingen dag att skryta med kanske. bortsett från det där med att jag var full innan halv tolv. för det är så jävla ballt att vara full.. shit vad jag är ball.

imorgon är vi bjudna på grillkalas hos martin vän som bor en smärre cykeltur härifrån. vilket är väldigt skönt då jag börjar ledsna på att åka buss. dags att ta körkort!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0