skåneland imorgon!

nu är jag hemma och har ätit en underbar middag med min mysiga pöjk. jag har vart inne i stan med elli och hennes kompis carro. lite jobbigt när elli sa carro och båda vände sig om varenda gång..

jag var ju förbi mamma en stund på förmiddan också. väldigt tomt hemma utan vovven.. men det är ju bara till att vänja sig. hon har ju liksom funnits där i 14 år. så det kan nog ta ett tag..

meeen, imorgon klokan sex åker jag till centralen och tar tåget ner till skåne med ida. jag har bunkrat med naturgodis och loka inför resan. och självklart sims på datan :D . fett värt !












så såg det ut i skåne förra sommaren.
på vägen hem ska vi åka förbi liseberg! *JIIIIIIIPPIE*. jag har aldrig ens vart i göteborg. tydligen är den sveriges rövål, men det vill jag se med egna ögon!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0