resfeber

gooodmorgon! :D
jag har knappt sovit ett piss inatt. låg och läste i män som hatar kvinnor i två och en halvtimme och kunde sen inte somna för att jag blev mörkrädd.. sen väkcte martin mig vid halvsex imorse och sen dess har jag bara sovit lite från och till fram till klockan halv tio..  fy fan.

jag som skulle ta sovmorgon och allt..


nu är jag iallafall uppe och har ätit frukost i stekhettan på balkongen och packat ner alla mina kläder som ska följa med till P&L. snart åker vi.. gaah!

ändå känns det som om det är en miljon grejer kvar att fixa.. även fast jag har koll på det mesta och vet vart allting är och så. jag får alltid sån jävla resfeber! usch.


nej nu ska jag försöka samla mig lite så jag får något gjort!



//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0