regn o rusk..!


bild: en partyglad carro på barstreet i rhodos stad förra sommarn. lite värme tack!


godermorgon! nu sitter jag framför dumburken hemma hos min mamma. idag var tanken att jag skulle börja fixa med morfars hus.. men det verkar inte som om han har fixat allt som behövs ännu. så vi får se hur det blir med den saken idag. eventuellt börjar jag måla på mammas hus istället, om det inte börjar regna igen vill säga.

i eftermiddag ska jag hämta tjejerna och sen ikväll skulle martin iväg på avslutning med sin fotboll. så jag får se om jag sover hemma eller om jag kanske sover över här, för första gången på snart ett år..

nej nu vill mamma bjuda på fika.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0