nervöös!


bild: partypingles! nu bär det av!

jaaaaaaagärnervööös! imorgon eftermiddag packar vi in oss i bilen och styr mot borlänge och peace & love.. jag har inte packat inte, jag har inte plockat fram det jag ska packa.. och jag kan verkligen inte bestämma mig för VAD jag ska packa..
men gud (läs DN) lovar fint väder hela veckan så jag hoppas på att det blir mestadels shorts och sköna linnen. OCH, mina vänner, mötley crue t-shirten! min viktigaste grej i hela packningen, seriöst!
annars så kommer min alkohol att inhandlas idag. den blev nästan dyrare än själva festival biljetten och vi kommer vara dyngrauka i fem dygn. kan det bli bättre undrar carro? knappast.

nej dagens checklista:

- åka till mamma, plocka fram allt som ska med.
- passa barn, inkassera några sista och väl behövliga kronor innan det bär av.
- möta upp martin och pka tillbaka till mamma för att hämta tält och grejer.
- hem och plocka fram allt som ska packas..

jag dör.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0