mer regn i juni...


bild: kalkstensbrott på gotland, här ska vi bada i sommar. tagen i april.


när jag vaknade imorse var jag helt övertygad om att det var fredag och låg i sängen och smålog lite för mig själv. sen gick jag upp och satte mig mittempt martin vid köksbordet och insåg att det var onsdag och att jag inte börjar förens vid nio och därmed gått upp en timme för tidigt. fuck off. ibland är men bra alltså.

nej men det blev lite mys i soffan med tvn istället. så det går väl egentligen ingen nöd på mig. men snart borde jag gå och klä på mig så jag kommer iväg i det här piss vädret någon gång. suck, jag som trodde att det skulle bli sommar nu.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0