juni fortsätter


bild: moa på vår session :)

ååhh, idag är jag ledig. eller ja, jag är ledig fram till fyra när jag börjar jobba i stallet.
anledningen till ledigheten är att våra treor tar studenten idag.. och jag är inte alls avundsjuk över att vi behöver gå i skolan i en och en halv vecka till.. men nästa år är det väl våran tur hoppas jag.

igår kväll utnyttjade jag och moa det vackra vädret till fullo och tog en promenad till parken och gungade och snackade skit i nästan två timmar. jätte kul att träffa henne och höra om hennes galna upptåg i london, haha.

nej om en stund ska jag ta mig ner till gymmet och sen ska jag och min mamma åka och handla en kruka till martins bonsaiträd.

//carro

Kommentarer
Postat av: Moa

Men herregud vad jag ser ut! Cool bild dock

2009-06-02 @ 12:05:41
URL: http://moasjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0