ingen kontakt!?

imorse gick det inte ens att logga in för att blogga.. och nu har det gått en hel dag. fan vad dagarna går fort nu.. vilket är både bra och dåligt. bra med tanke på allt skoj som väntar de kommande veckorna och dåligt för att sommarlovet har en tendens till att rusa iväg och försvinna innan man ens hunnit sätta sig ner..

men om mindre än en vecka sitter vi i bilen på väg till peace and love, tält i fem dagar och massor av grym musik! fan vad jag är extas! haha.

idag var jag ida och mickis hemma hos min mamma och letade efter lite grejer och sen körde mamma oss till biltema på värmdö. där gick vi runt och kollade lite innan vi gled in på coop och skulle kolla gummistövlar till mickis. det blev docl inga stövlar till henne. men istället satte vi oss på subway och åt lunch.
sen tog jag och ida bussen in till stan. där blev det ett par nya shorts och en väst. en efterlängtad väst :).

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0