gammal sång



idag är egentligen en bra dag.. men nu har jag fått bevis på att jag inte ska hoppas på bra dagar längre. för när jag bärjar tycka att jag har bra dagar så händer det något tråkigt. dags att återgå till mitt gråa och trista jag?!
aldrig i livet, men det börjar känns så jävla hopplöst att försöka när det ändå bara går käpprätt åt helvete.

vad är problemet gud? vad har jag gjort för att göra dig så fruktansvärt jävla apsur på mig?


imorgon åker jag till skåne en vecka och får annat att tänka på. sen är jag hemma en vecka innan jag drar till gotland i två. underbara distraktions moment.

nu ska jag hem till mamma och se hur tomt huset är utan maya. sen ska jag in till stan och träffa elli. ikväll ska jag och martin äta god middag och mysa. för jag åker hemifrån redan vid kvart över sex imornbitti.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0