dags att röra på fläsket!


bild: lördagens hetingar, även om baksmällan syns väl i mickis härdade ansikte. syke!

martin har åkt iväg på träning och jag sitter framför tvn. big surprise? inte för mig iallafalll..
även om jag redan vart nere på gymmet idag så är jag jätte sugen på att röra på mig. så jag tänkte dra på mig mjukisarna och ta en promenad. om det nu helt plötsligt bestämmer sig för att börjar regna.

idag slutade jag vid tolv och passade inte tjejerna. så jag kan ju säga att det varit en minst sagt slapp dag. och imorgon har jag två, max tre lektioner fram till halv två. sen har jag ingenting varken onsdag eller torsdag och på fredag är det aaaaaaaaaavsluuuuutning, visst sjunger det härligt i öronen?! hah. sen börjar jag jobba på morfars hus på måndag. det ska tvättas av och målas om. och jag inkasserar lite extra cash till sommarens äventyr.

nej ut och röra på fläsket var det !

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0