are you colder than the water?

ibland önskar jag att jag bara kunde låta bli att tänka på vissa saker. sluta fundera så mycket och bara hänga med i strömmen. inte planera så mycket, inte hoppas på för mycket.
jag vet inte om det är en svacka eller om det är ett beslut. men ont gör det.. och jag vet ingen som vill lyssna på riktigt när jag förklarar. någon som på riktigt vet vad som pågår.. hur det egentligen är.. vad som är fel.

för jag vet inte hur mycket längre jag står ut med det här. jag är så jävla less! och idag känns det inte som om det spelar någon roll hur jag gör heller.

som sagt, ibland borde man kunna stänga av hjärnan. erase and rewind..

//carro

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan prata med mig när som helst om vad som helst..

Puss <3

2009-06-05 @ 21:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0