the trooper

så här länge har jag inte sovit på hela sommaren, men det är väl kanske bara ett bevis på att jag hade kul igår!

fast innan jag berättar om gårdagens bravader så vill jag meddela att den rackarns nålen är återfunnen. den hade satt sig i fleecefilten som jag la över mig när jag satte mig framför tvn.

igår åkte jag hem till mickis på förmiddan. vi pratade och gjorde en chokladkaka och pratade mer och mer och mer. sen bestämde vi oss för att åka och äta sushi i orminge och ringde med ida. vi bagav oss dit och fick i oss en jätte god middag och sen åkte mickis hem. hon har ett halsont som gnatar så det var väl lika bra för henne att ta det lugnt. så jag och ida gick upp till mig en jätte snabbis och jag bytte om till jeans och sen gick vi över till adam som bor en bit från mig. där satt vi i en kvart innan vi fick lust att göra något och åkte in till söder och satte som på göta ark och drack öl.

efter en stund kom chrille, bulan, och tre vänner till och gjorde oss sällskap. chrille full, wiberg bakfull och bulan nyförlovad.. vi fortsatte dricka öl tills det bara var jag ida, chille och bulan kvar.
bulan var full och då blir han givmild. så han gick och köpte en varsin drink till oss innan vi drog vidare för att stället stängde. vi försökte komma in på säkert tre fyra ställen och antingen var grabbarna för fulla eller jag och ida för små.
suck och stön. vi gav upp och gick till mcdonalds och bulan bjöd på en cheesburgare. och för att göra en knäppkväll ännu mer knäpp så kommer mark levengod och sätter sig vid samma bord som oss. bulan blir helt till sig och vill ta en bild med honom, jag beviljar hans önskan och knäpper en bild på honom och mark.
efter en stund när vi ätit börjar dem prata med oss och chrille bondar med mark levengod på en gång. synd att han är upptagen, dem skulle bli ett fint par. hah. det visade sig iallafall att mark kände chriller faster osv osv..

senm blev det taxi hem. något som jag absolut inte hade råd med, men som, guess what, bulan betalade! haha. jag som åkte längst av alla också. hem kom jag och när jag vaknade i morse hade min underbara pojkvän åkt iväg för att skriva nationella prov. nu är han på väg hem igen.



två som alltid blir bra tillsammans på bild.


också tre som inte blir det haha


nyförlovade bulan och mark levengod. ja, det var ju inte honom bulan förlovade sig med, även om man kan tro det här.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0