sommarregn


bild: från skåne. tagen med nikon D90

nu sitter jag hemma själv. martin har semester och ändå ska han iväg på sina förbaskada fotbolls träningar. fast han är nog hemma om en stund, träningen skulle sluta vid halv tio senast. då ska vi äta majskolvar.

sitter här och tänker för mig själv. har tecknat lite, fast inte blivit klar ännu. så jag har inget att visa upp. när jag är på gotland ska jag försöka teckna så mycket som möjligt. ta med block och alla pennor och få några bilder gjorda. har så mycker idéer, men är så fruktansvärt lat att jag inte fullställer någonting längre. måste bli bättre på det.

nu regnar det ute.. egentligen är det härligt att sitta i soffan och höra hur vattendropparna smattrar mot plåten på balkongen. fast bara egentligen. för på sommaren ska det ju vara sol.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0