saknat mig?!

nu mina underbara vänner har jag landat på fastlandet igen. efter de två snabbaste veckorna i mitt liv, helt seriöst. med blandade känslor lämnade vi gotland och alla äventyr vi haft de senaste veckorna. martin med en mindre dödsångest och jag med hopp om att få en plats med eluttag på båten. (jag kan ju säga att till min besvikelse fick jag inget eluttag).

men vad har vi sysselsatt oss med i  som fått veckorna att gå utav bara satan? det undrar vi också.. eller jaa. utflykter till blå lagunen, shoppingrundor i visby, fotbolls golf, bad i poolen, god mat på altanen, vin ute på klinten, utflykter med nästan hela familjen johansson, ommålning av köksluckor, bil körande, romantiska solnedgångar... med mera, med mera..

just nu är jag så till mig över att vara hemma igen att jag inte riktigt hunnit ordna tankar eller minnen. så nu ska jag luta mig bakåt och njuta av cyberrymden ett tag och sen se om jag kan skriva ner något vettigt.


tatlungt, jag är hemma igen :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0