nålar med ben

inte nog med att vi haft sönder en hel kartong ägg i dag, nu när jag satt och sydde lite på en tröja, la jag i från mig nålen och gick ut i hallen för att studera mitt verk i spegeln. när jag sen återvände till platsen jag satt och sydde på hade nålen flytt sin kos. den är totalborta.. antingen fick den ben och rymde i panik eller så har jag blivit dement och glömt bort var jag la den.
vardagsproblemen hopar sig. detta hade inte varit något större problem om det inte varit för att det var den absolut enda nålen i hela lägenheten. så mitt lilla projekt får lov att vänta tills nålen antingen kommer tillbaka eller tills jag hunnit skaffa fram nya nålar, utan ben.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0