lördag


bild: lille valpisen emil. som får alla att smälta :)

igår blev det ingen uppdatering. vi hade fullt upp hela dagen med att handla, sova, tvätta badkar, laga mat och fixa. sen kom killarna på kvällen och vi var ute och red en stund.. men nu har vi dö tid då dagens arbete är avslutat och vi väntar på middagsdags.
just nu ligger martin i sängen och spelar spel på sin otroligt nya mobiltelefon som han är mer kär i än i mig. underbart hur dem kan fästa sig vid saker på det där sättet, haha.
´dagen har beståt av handling på morgonen, vatten krig, lunch lagande, en sväng till kristianstad (där jag konstaterade att alla "städer" här nere heter något med stad, halmstad, båstad, kristianstad, ystad osv..) sen har jag oh ida städat huset och hjälpt till att sätta upp vindnät på ridhuset samt vattnat kossorna (visst låter det kul), tagit ut hästar och sett på när lille valpen försökte spela fotboll.

enchiladas blir det till middag. chrille och ida står för middagen idag. ikväll ska vi ut och rida igen. jag känner mig verkligen som en nybörjare när jag rider på dom här westernhästarna. så himla annorlunda till hur jag brukar rida. haha.
 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0