fredagskväll


bild: från strandpromenaden vi tog på gotland i våras.


nu har jag och martin precis avnjutit en middag som tod mindre än 15 minuter att laga och var helt underbart god, tacos. att något som går så fort och är så enkelt kan vara så jävla gott..

i eftermiddags spelade jag och martin tennis i en timme. han försöker lära mig att spela så vi kan ta ett par hårda matcher senare.. hah, vi får väl se vart det leder, men än så långe är det riktigt kul!

just nu kliar det i fingrarna på mig och jag har hört av mig till kusin junior för att se om det händer något kul ikväll. för idag är det faktiskt fredag och även om han inte har semester så finns det inte mycket att skylla på. så just nu sitter jag och håller tummarna för att det ska hända någonting som inte innebär att man måste sitta hemma på röven framför tvn hela kvällen. men det löser sig nog. hoppas jag.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0