carro goes gotland

imorgonbitti bär det av. jag, martin och mer eller mindre hela hans familj beger oss över havet till sveriges egna canarieholme. vi hoppas att gud har slut på vatten i molnen nu när vi kommer över. för det har tydligen regnat något brutalt den senste veckan. men nu när det är stockholms vecka och allt så tycker man ju att vädret ska slå om och belysa våran semester.
dock åker inte vi dit för stockholms veckan, utan för att bo i deras hur där i två veckor. hur nice? envy me!
nej hörrni. carro ska upp vid halv sju imorgon. så det börjar bli god tid att stänga igen luckorna nu. vi hörs om två veckor. för ja, jag kommer inte att ha något internet på hela vistelsen. sad, but true!


och bara så ni inte glömmer mig och glädjen jag sprider varhelst jag behagar sätta ner fötterna, min absolut bästa bild. någonsin! (man kan aldrig ha för mycket av något)



//carro





15/7 - 29/7  -  GOTLAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0