borta bra, men hemma bäst!


vi blir alltid så jävla bra på bild jag och martin!


sent igårkväll kom jag och martin innanför dörren efter en heldag på liseberg och i bilen. resan hem var inte helt bekymmersfri. när vi passerade förbi södertälje körde vi rakt in i ett helt sjukt oväder. personligen har jag aldrig varit med om att det regnat så mycket förut. martin såg inte mer än fyra-fem meter framför bilen och vi låg i knappa 50 km/h på en 120 väg.. riktigt otäckt. inte nog med att man inte såg något så fick vi vattenplaning lite då och då, vilket absolut inte gör saken roligare..
men vi kom ur ovädret efter några minuter och kom tillslut helskinade hem. idag vaknade jag av att en morgon pigg martin väcker mig vid kvart över åtta och talar om att han ska åka iväg och handla frukost. okej mumlar jag och vänder mig om och somnar om. en stund senare kom han och la sig bredvid mig och berättade om allt gott han hade handlat. då var jag ju tvungen att gå upp.. suck och stön för den morgonpigga jävlen!

sen tog vi en sväng till forum där vi köpte en varsin klocka och lite kläder. såg även ett par skor som jag vill, vill, vill ha... men det blir ett senare inköp. när vi vart på gotland och sådär.

//carro

Kommentarer
Postat av: Ann

sv: tack :)

2009-07-08 @ 18:41:03
URL: http://phuong.blogg.se/
Postat av: Ann

sv: tack :)

2009-07-08 @ 18:41:06
URL: http://phuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0