å ena sidan..


bild: tagen av mig uppe på klinten på min och martins "romantic night" , något av det finaste jag har gjort i allafall.

å ena sidan vackra gotland med sin idyll och underbart somriga atmosfär, vackra solnedgångar, underbara människor, sagolika natur och fina kvällar med min älskade underbara pojkvän.

åandra sidan kan borta bra men hemma bäst ordspråket tjatas om och om igen tills tidernas evinerliga ände. ska jag vara ärlig var det inte helt fel att komma hem och sätta sig i soffan och slå på tvn och bara vara. för hur underbart gotland än var så kan man inte låta bli att sakna det här också:



förstår ni varför jag är lite kluven?

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0