Zwitter

godkväll. nu är jag äntligen hemma från stallet och tog mig an disken som höll på arr erövra köket. nu har jag gjort mig en kopp rött te och satt mig ner för att ta mig igenom kvällens nästa "to do", nämligen att knåpa ihop en låtlista till morgondagens ki-box pass med klassen som jag och ida så stolt ska hålla i. fan vad ni ska svettas klassen! haha.
vi håller tummarna för att lektionen går vägen och att vi överlever den med livet i behåll. rädslan att dö under lektionen ökade när jag insåg att vi ska fajtas med ett gäng rockers.. jesus christ motherfucker.. jag hoppas att detta inte blir mitt sista inlägg, haha.

minns ni att jag köpt nya skor idag? jag har dem på mig just nu.. man måste ju svettas in dem lite, tss.. så att dem passar bättre imorgon. fick precis sms från martin: "sitter på bussen i gurra nu. skyndar mig hem, somna inte!<3". ser det ut som om jag har tid att somna på ett par timmer eller? njaae..

nej hörrni, jag kanske ska ta itu med min låtlista nu:)? eller vad säger ni.
vi kanske hörs senare.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0