Vad är fel?

jag har kommit in i en period. hela mitt liv är uppdelat i perioder. hela tiden. det är skit jobbigt, för jag vet själv aldrig vilken period jag är på väg in i.

jag tränar sex gånger i veckan. mycket mer än de flesta av mina vänner och bekanta gör.. och ändå är jag förbannad. på mig själv. jag är så trött på mig själv. jag är så trött på att jag aldrig lyckas uppnå de målen jag vill, hur mycket jag än försker... det sjukaste nu är att jag är inne i en missnöjdhets period när jag börjar gråta (jag är helt seriös!) så fort saker inte går i min riktning eller inte är så som jag vill eller föreställer mig. jag har aldrig ansett mig själv vara fet eller ful men igår fick jag bara nog av att jag inte lyckas bli så fin som jag vill. att jag inte lyckas trimma min kropp som jag vill. jag vet det låter as töntigt, det tycker jag också och jag kan själv inte förstå varför jag helt plötsligt blivit så missnöjd..

men jag trivs helt enkelt inte i min kropp just nu. jag gillar inte det jag ser i spegeln och det gör mig rädd. livrädd... igår på gymmet tittadejag mig i spegeln där nere och tyckte att jag såg förbättring pch att jag började bli nöjd med min kropp, sen när vi kom hem igen och jag skulle klä mig inför konserten så passade helt plöstligt ingenting och allt bara vart fel.

jag har alltid varit den som vart orolig när mina vänner inte äter eller går ner mycket i vikt.. nu trivs inte jag i min egen kropp, jag vill inte att min pojkvän ska titta på mig... vad fan är det som händer?


//carro

Kommentarer
Postat av: Alex

Gokväll! :)

2009-01-25 @ 21:00:26
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0