Trött

sitter i skolan och väntar på att matten ska börja.. vi hade typ ingen svenska idag, utan fick på egethåll sitta och läsa i våran bok, doktor glas. en typ hundra år gamal bok som jag ser helt ointressant. men måste man så måste man..

efter matten ska jag kliva på bussen hem till mamma, äta mellis och sen knata ner till stallet och jobba hela kvällen. det ska bli rätt skönt att komma ner ett tag idag, så man får röra på sig idag också.  :)

på håltimmen efter horlektionen idag gick jag, ida, elin, malin och sean till forum och jag köpte skorna som jag tittade på igår :) så nu har jag knappa tio kronor kvar på mitt kort, yes!
och det är väl ungefär en vecka kvar tills studiebidraget kommer. suck. jag vill börja jobba nu!


jaja, vi hörs senare, peace.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0