Sorry

jag hann inte skriva någonting igår, för när jag kom hem efter skola, jobb och träning så var jag så trött att jag somnade så fort huvudet nuddade kudden, vilket inte är så vanligt för min del..
sen idag har jag vart i stallet och sen hjälpt en kompis med en design till hans tatuering.. hmpf, jag skulle aldrig har visat mitt skissblock för fredde, han spred ryktet om att jag och pennan är goda vänner. fast enligt mig kan jag bli så mycket bättre på att rita än jag redan är. önskade att jag var det.
iallafall så har jag hjälpt fredde med hans tatuering och har nu en till efter den jag gjorde idag att rita. sen lär det väl vara någon mer som vill ha något.

en vacker dag kanske jag lägger upp dem här. när jag har en bra skanner och så, haha.
jag ska försöka blogga lite bättre i helgen när jag entligen är ledig. är rädd att det kommer se ut så här i veckorna ett tag nu. iallafall tills jag har lyckats pussla ihop min vardag lite bättre.

imorgon är det äntligen fredag och på schemat står det, svenska, naturkunskap b, form, fotografisk bild. jag och ida ska fråga om vi får stå i studion och fota en stund. det är ju så jävla kul!
nu mina vänner ska jag stänga ner datorn och sova, så att morgondagen kommer någongång.

peace


prinsessans ben :) tuff bild tycker jag.


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0