"Some people search forever"

yes, fantasin återvände.. jag tror det beror på att jag börjar bli övertrött och uttråkad. haha. jag tror att jag har alla kelly clarksons låtar på min data nu. grattis du var den första som hamnade i mitt nya itunes.

jag tror jag ska börja lägga upp mina skisser här i bloggen. om jag lyckas få tag på en scanner eller en kamera som kan fota dem så det ser bra ut. även om dem inte är mycket för världen just nu, så kanske dem faktiskt blir det någon gång i historien. vem vet? l
jag vill så gärna bli tatuerare och övar varje dag. ska börja kolla runt på nätet vad som krävs för att bli det. om måste ha någon utbildning nu för tiden eller om de bara går på talang. konstskola skulle faktiskt vara rätt coolt. eller bara någon kul kvällkurs. vi ska börja på allvar med bild i skolan nu. som om jag har tur kanske jag kan få lite tips och idéer av min lärare. hon är tydligen sjukt grym på att teckna.

nej nu ska jag försöka skissa, det kliar i fingrarna. undra vad det blir nu. en ny pinuppa kanske?

vi hörs.


//carro

Kommentarer
Postat av: jocke

fin blogg fina bilder!

2009-01-03 @ 00:01:38
URL: http://joockeez.blogg.se/
Postat av: emma

det var fint sagt, tack vännen!

2009-01-03 @ 01:34:33
URL: http://fuckingemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0