Sista dagen

åhh, jag har sovit skit dåligt inatt.. vaknade vid halv åtta och såg att hela vardagsrummet var rosa. sen somnade jag om och vaknade vid halv elva. jag ahr så ont i ryggen att jag nästan började grina när jag skulle resa mig upp och ta en kopp te när vi åt frukost. sjukt.. sen är det sista dagen innan skolan börjar också.. :(

snart kommer iallafall emma och hämtar mig. vi ska ut till stallet tillsammans för första gången på någon månad. jippie :). ska fota lite idag också, för jag vill ha lite balla bilder att leka med i photoshop som jag sen kan lägga upp här, haha.

dålig uppdatering pågrund av personliga skäl. kanske nämner det här någon dag.

fan vad jag längtar efter våren så man kan börja använda skinnjackan igen. sen tror jag att jag ska testa något nytt i vår. vad det är får ni se ;). ååhh vad jag längtar!!

JUSTE! jag har förmodligen ett extra jobb på gång! bra va :D?


bild från åhus i sommras.. vill ha vääärme nu!


 


//carro

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilken mysig blogg ! Roligt att läsa.

Besök gärna min blogg också (;

2009-01-11 @ 12:38:53
URL: http://giovannetti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0