"one minute goes fast"

snart är klockan halvtolv. jag sitter i sängen med datorn i knät och kelly clarkson spelandes ur dess klena högtalare. varför kan dem inte göra bra högtalare med grym bas inbyggda i laptopsen? fan vad jag ska uppfinna det när jag tagit studenten och blivit något. om man nu någonsin blir något.

martin höll på att tugga av sig händerna i desperation så jag lät honom spela fifa en stund. gud förbanne det spelet. det gör små och oskyldiga pojkar till djuriska nördar, som varje sekund av icke spelande törstar efter kontrollen till sin tv-spels konsoll för att helt få försvinna in i fifa träsket. det är iallafall så jag uppfattat det.

nu tog fantasin slut.. fan jag som ville använda mitt nya skissblock!

see ya

//carro


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0