Nya smycken

jag har som ni vet vart hos mamma två dagar i rad och det kliade lite i fingrarna när jag var där. har inte fått pilla med mina pärlor på jätte länge. inte sen i somras faktiskt. så jag gjorde i torsdags två stycken armband i svart och "guld" och i igår (fredag) ett i svart och "silver". jag tycker att dem blev ganska bra faktiskt!

jag gjorde dem väldigt lika för att jag ska kunna ha alla tre på samma arm samtidigt och att det skulle passa till fin kläningen men ändå vara lite "rock".  här har ni resultatet:

ni ser ju vilka som är i guld och vilket som är i silver. det i mitten, det som är i silver har lite berlock liknande detaljer.

armbandet längst till vänster har små svarta runda pärlor. det är magnetisk hematit som sägs vara bra för lederna.

på de andra två armbanden är det som svarta stenar. de är halvädelstenar som jag inte minns vad dem heter just nu.




intresserad? hör av dig på [email protected]

//carro

Kommentarer
Postat av: Lynn

Onyx kanske? :)

2009-01-11 @ 12:39:23
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0