Morgontrött

godmorgon!
nu är jag vaken, påklädd och sminkad. dessoutom har jag testat en ny grej med mitt hår! tvinnade slingor och mittbena!! ohshit tänker ni nu, det gjorde jag också när jag kom på den helt galna idén, men it turned out good! insåg att det kanske faktiskt passar mig?! ni få avgöra själva.

idag är det måndag och jag ska snart till skolan och ha tre lektioner. foto, matte b och kvinnligt och manligt. men först ska jag ta mig igenom frukosten och sen få på mig ett par strumpor. de två jobbigaste sakerna på hela dagen.. suck.
efter skolan ska jag hämta tjejerna.

vi hörs ikväll!


lite häftigt vart det väl :)? (morgontrött tjej!)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0