Misstanke..

jag tog för kanske tredje gången i mitt kliv initiativ till att självmant lämna tvn för att sätta mig framför datan och plugga engelska på min dator. för det finns ju en sån där asball skiva längstbak i boken som man typ inte har en aning om att den egentligen existerar. jag tyckte iallafall mig minnas att det fanns massor av bra övningar och liknande på den, så jag tänkte: varför inte förena nytta med nöje och plugga framför datan med ett "dataspel".. tji fick jag, det var ju i min engelskabok i ettan som det fanns ett sånt där kul spel.. innehållet på denna cd var berättelser till boken. fattar ni hur besviken jag blev? när jag äntligen tar mig för något. jävla balle.

annars gick dagen bara utför efter första lektionen. jag har vart trött och tjurig hela dan. hela jag har typ vart urbalans.. skitjobbigt och astråkigt eftersom jag gillar att vara i balans (ha ha ha). så efter iv-valet traskade vi till naturkunskapen och jag tappade bort mig efter tio minuter och satt resten av lektionen och spelade spel på elins mobil. efter naturkunskapen hade vi samhällskunskap som vi kom tiominuter försent till och där var det kört även denna gång. jag fick ont i skallen och ledsnade.

sista lektionen var engelska som jag för övrigt har typ ig i nuförtiden. inget jag kände till förrens idag. kul avslut på dagen. det här har varit världensbästa dag.
vilken tur att man har en varm famn att komma hem till, annars vet jag inte vad jag tagit mig till..


jaa, vad ska jag säga? längtar man tillbaka eller?


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0