"maybe i just wanna stay.."

 nu är jag färdig med hela den här dagens bestyr och things to do. nu har jag borstat tänderna och duschat och äntligen satt mig ner. nu ska jag bara skriva klart det här inlägget innan jag kryper ner brevid martin i sängen med min bok.

idag tycker jag själv att jag hunnit med massor. vartv iskolan på alla lektionerna, passat tjejerna, hunnit äta middag innan jag tränade(!) och till sist vart nere på konsum och köpt shampoo och inpackning till mitt hår och tränat. träningen idag vart axlar och biceps fast jag egentligen skulle kört ben. men när jag började benövningarna insåg jag att jag hade mer träningsvärk i benen än jag själv insett. så jag tränade samma sak som martin, vilket gjorde det hela lite roligare och mer socialt.

imorgon har jag min horlektion klockan halv nio på morgonen som förhindrar mig från att träna imorn bitti. jag känner hur bitterheten äver detta kommer att växa mer och mer för varje vecka. att vi sen efter den horlektionen har en håltimme på två och en halv timme gör inte saken bättre.

men imorgon på hål timmen ska jag försöka hinna iväg till forum och köpa ett par nya skor som jag tittade på idag. ett par höga sneakers. as snygga, vita med lite svart på. frågan om hur länge det vita kommer att vara vitt... ähh, dom var snygga!

nu mina vänner ska jag krypa ner i sängen,
peace!



photoshop är min bästa vän!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0