"lose control"

jo men lite fick jag gjort iallafall. ungefär en timme ägnade jag åt att läsa på om det jag ska skriva om och fixa lite stödmeningar och så som jag sen kan förvandla till ett tal.
om ungefär 20 minuter ska jag kila iväg till bussen för att hämta tjejerna på dagis. jag har inte träffat dem sen veckan innan jul, så det ska bli jätte kul att leka men dem i några timmar idag :).

saknar min martin redan. vi har ju mer eller mindre suttit ihop i över två veckor nu och så nu ska allting börja som vanligt med skola och jobb och aktiviteter på kvällarna. det blir den där halvtimmen innan man somnar igen då..

vi hörs ikväll.


//carro

Kommentarer
Postat av: J..

Vad fin blogg :) Gillar ditt ordspråk på heatern

2009-01-07 @ 15:26:37
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Erika

Tillbaka till tråkiga vardagen! = )

2009-01-07 @ 15:35:27
URL: http://budgetshoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0