Lördag.

godkväll :)
martin har lånat en router av chrille (dock inte en trådlös), men nu kan vi iallafall sitta med internet båda två. hur bra som helst! martin är just nu och spanar in en kompis lägenhet en bit ifrån oss, tydligen en värsting fin som han höll på att renovera.
idag har jag och ida vart på el amir och tränat black jack i några timmar, det gick faktiskt riktgt bra idag och nu ska jag verkligen börja träna "matten" som egentligen är löjligt simpel men som man gör så mycket svårare bara för att man har en vilopuls på 200 när man sitter och dealar och inte är van. haha. men jävlar vad grym jag ska bli innan jag kommer ut och jobbar med det på riktigt!

igårkväll var jag och mickis hos ida (eller jag chrille) och fotade hela kvällen. tyvärr togs mycket av tiden upp till att fixa ljus och bakgrund och smink. men när vi väl var igång var det skit kul. dock inte för mickis som avnågon underlig anldening vart magsjuk mitt i allt. så hon gled hem rätt tidigt, då ledsnade jag och ida på att fota och satt oss ner och snackade ett tag innan jag plockade ihop mina grejer och åkte hem. när jag kom hem vid halv ett tiden hade martin fortfarande inte kommit hem, så jag somnade utan honom men massa kläder på mig. imorse vaknade jag av värmeslag och mensvärk och var bara allmänt sur.
men nu är det bra och när martin kommer hem ska vi börja med middagen.. jusste det är två saker jag måste bli bättre på också; black jack och att lära mig köpa LITE godis... idag råkade det bli ett helt kilo, woups!


som vanligt spårade det ur nästan på en gång, haha.
jag och mickis igår :)




//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0