"lips like morphine"

godmorgon!
idag är det lördag. vilket innebär att både jag och martin är lediga! härligt. tyvärr åkte han iväg på fotbollsträning för en halvtimme sen. och tyvärr ringde han mig precis och sa att han var på väg hem igen, dem hade dubbelbokat hallen som de skulle träna i. så det var bara för de stora tuffa grabbarna att lämna plats åt de små sjuåriga tjejerna.. haha fy fan.

så när han kommer hem knatar vi ner till gymmet tillsammans och kör lite bröst och triceps. håller jag på att bli något av en träningsnarkoman? jag kan sitta på kvällarna och bara längta efter att få gå ner till gymmet nästa gång. det är så jävla skönt och man mår så underbart bra!

senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. basse ringde igår och ville hitta på något. så jag kanske ska träffa honom ikväll. skulle ju vara kul :).

tänkte fota armbanden som jag gjorde hos mamma igår och i torsdags när jag kommer hem från gymmet. så får ni se hur dem ser ut :).
nej nu ska jag pilla lite i photoshop. vi hörs senare!


vårat fredags godis i går. det är ju sååååå gott!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0