kvinnligt och manligt

som rubriken lyder, min första lektion i dag. en allmänbildanasde kurs med ca 20 st galna feminister som proklamerar för kvinnans rätt i samhället när vi ska prata jämnställdhet. på något sätt trycks mannen undan när de disskuterar. själv disskuterar jag inte så mycket på dessa lektioner, jag försöker mest sitta still och hålla masken. vissa av argumenten är så kassa att jag bara vill vräka ur mig en massa dumma ord, men det får man ju inte göra, aight?! nej så jag ska väl försöka bita ihop så gott det går två gånger i veckan hela terminen. men hey, vi ska ju läsa sex och samlevnad ;).

jag och ida har snackat om at sätta upp en fota session i typ två månader och guess what! vi har äntligen fått tummen ur röven och bestämt att imorgon är en utmärkt dag för denna förteelse. så imorgon samlas jag ida och mickis hemma hos chrille och dricker vin och fotar skiten ur idas kamera. min lilla dator får följa med som redigeringsassistent och alla roliga kläder och smycken som jag har hemma packas ner i en väska och åker med hem till kusinerna.

så hoppas jag att vi kanske kan få lite bättre bilder den här gången. dem vi tar i studion i skolan blir på något tråkigt sätt alltid oskarpa. så nu jävlar ska vi få ett par riktigt bra bilder tilsammans med projektordukar, bygglampor och en sjuhelvetes massa kreativitet.



for the record you know, don't mess with the best.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0