kreativ.

jag lovar, detta ska inte bli en blogg om min kamp mot anorexia eller bullemi. jag ska inte svälta mig själv till bristningsgränsen. jag är bara inne i en period, hoppas jag.

nu kom jag och martin hem efter en middag hos min pappa. han har aldrig varit mycket för stark mat, men idag skulle han minnsan stajla.. jag trodda käften skulle brinna upp efter den där jävla chilifrukten han hade i maten. tillråga på allt hade han i matlagningsgrädde också, icke laktosfri. det är bra att mina föräldrar känner mig, med tanke på att jag inte klarar av starkmat och är laktosintolerant. tuff luck.

nu ska jag iallafall, precis som rubriken lyder, vara lite keativ och börja skissa på martins jobbarkompis tatuering. om jobben med designs till tatueringar rullar in så här ska jag fan börja ta betalt !

peace


//carro

Kommentarer
Postat av: MALIN

du har en fin blogg:)

2009-01-25 @ 21:00:54
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0