King fredag!

godmorgon! jag är nu klar för att gå och klockan är inte ens halv åtta, hur coolt är inte det? jag gick upp med martin vid kvart över sex idag :) jag hinner liksom bli pigg och så innan jag gör mig iordning då, så att man slipper stå och sminka sig i ett mellan sömn och vakenhetstillstånd. det blir oftast inte så bra då.

idag är det fredag! äntligen fredag! haha. på schemat har vi idag bara två lektioner innan lúnch och sen ska vi iväg till nationalmuseet och gå på en guidad visning med klassen. efteråt ska jag och ida in till götgatan och titta runt om vi hittar något kul till våran fotosession ikväll. sen bär det av till gymmet för att köra mage och rygg med ida och basse (som också har hittat till gymmet nu!). sen är det bara hem och duscha som gäller innan vi ska börja mejsla med fotandet. hoppas på att få till ett par snygga bilder som jag kan visa här :).

nej hörrni nu ska jag packa ner allt jag kommer behöva under dagen, vi hörs lite senare!


tonight is the night.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0