"in the raw"

middagen är avklarad och jag och martin har precis bokat in lite kvalitetstid när duce bigalow: european gigalo börjar på trean 21.30. det blir så här när killar får tvspel och tjejer en ny dator i julklapp. man börjar skapa en egen värld. fast när jag skulle starta sims innan middagen så hade allt jag spelat försvunnit.. och det var väl drygt 10-15 timmars spel.. så jag ledsnade och stängde ner skiten och laddade ner alla bandit rock skivorna istället och har tröstat mig med mötley crüe och crash diet m.fl. ett tag nu.
fan vad teknik hatar mig.

jag har hunnit skissa lite också. i mitt nya block :).
imorgon fyller martin år. då ska han få sina paket. han har redan beställt frukost när han vaknar. så jag lär ju få gå upp först imorn. men det är han värd sötungen.

nu vet jag inte vad jag ska göra, men känner att jag inte har så mycket mer att kommer med.

peace


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0